Methode: Best Value Navigator
De Best Value Navigator methode hebben wij gebaseerd op de principes van Dean T. Kashiwagi, om je te helpen begrijpen:
- hoe je elementen van de zeer effectieve Best Value aanpak kunt toepassen in hoe jouw organisatie commercie bedrijft
- hoe je de doelstellingen van jouw klanten in kaart brengt en doorgrondt
- hoe je op die doelstellingen kunt inspelen, zodanig dat klanten jouw organisatie ten opzichte van concurrenten direct herkennen als de expert
- hoe je die positie als expert kunt bewijzen, in jouw proposities richting je klanten
- hoe je informatie kunt verzamelen om die positie als expert te onderbouwen
Achter al deze punten leren wij je '... en WAAROM' te zetten, hierover na te denken en hierop een antwoord te vinden. Wij gaan daarbij uit van onze visie, dat doel en overtuiging cruciaal zijn voor het succes van jouw klanten en daarmee van jouw organisatie.
Geïnteresseerd? Neem contact met ons op.
Terug naar methoden.
