Methode: Market Development Navigator
De Market Development Navigator methode is gericht op groei en uitbreiding door het introduceren van bestaande producten of diensten in nieuwe markten. Met deze methode helpen we je om te bepalen:
- In welke markten liggen kansen, en welke uitdagingen treden daarbij op? Het omvat het begrijpen van de behoeften, concurrentie en trends in de nieuwe markt.
- Welke aanpassingen aan producten of diensten zijn nodig om beter aan te sluiten op de behoeften en verwachtingen van de nieuwe markt?
- Welke marketingstrategie is nodig om klanten in de nieuwe markt te bereiken en aan te trekken? Dit omvat promotie, prijsbepaling, distributie en branding.
Achter al deze punten leren wij je '... en WAAROM' te zetten, hierover na te denken en hierop een antwoord te vinden. Wij gaan daarbij uit van onze visie, dat doel en overtuiging cruciaal zijn voor het succes van jouw klanten en daarmee van jouw organisatie.
Geïnteresseerd? Neem contact met ons op.
Terug naar methoden.
