Methode: Client Relationship Navigator

 

Klantrelaties draaien om het opbouwen van wederzijdse verbinding en vertrouwen tussen jouw organisatie en haar klanten. Daarbij gaat het om gedeelde waarden, betrokkenheid en authenticiteit. 

 

De Client Relationship Navigator hebben wij ontwikkeld om je hierbij te helpen, zodat je kunt bepalen:

  • welke disciplines binnen de organisatie van de klant voor jouw organisatie relevant zijn
  • wat binnen deze disciplines speelt, aan knelpunten, ontwikkelingen, innovaties, etc.
  • wie je binnen deze disciplines moet kennen
  • wat voor deze contacten relevant is
  • met welke onderwerpen je met deze contacten moet kunnen spreken
  • hoe je je netwerk binnen de klantorganisatie uitbreidt
  • wie binnen de klantorganisatie werkelijk aan de touwtjes trekt

 

Achter al deze punten leren wij je '... en WAAROM' te zetten, hierover na te denken en hierop een antwoord te vinden. Wij gaan daarbij uit van onze visie, dat doel en overtuiging cruciaal zijn voor het succes van jouw klanten en daarmee van jouw organisatie.

 

Geïnteresseerd? Neem contact met ons op.

 

Terug naar methoden.