Methode: Deal Navigator

 

Een belangrijk onderdeel van de Sales Cycle is het effectief voorbereiden en opstellen van de waardepropositie en vervolgens van het voorstel aan de klant, om tot een succesvolle deal te komen. Een winstrategie is daarbij cruciaal.

 

De Deal Navigator methode hebben wij ontwikkeld om je onder meer te helpen bepalen:

  • hoe je de winkans van een opportunity maximaliseert, door het opstellen van een goede winstrategie
  • welke relaties jouw organisatie met een klant heeft, welke relaties nog ontbreken, welke rol die relaties spelen in het winnen van de deal en welke (verbeter)acties er nodig zijn
  • wat de beslissingscriteria van de klant zijn
  • wat de sterkten en zwakten van jouw organisatie en propositie zijn, en hoe je die kunt inzetten respectievelijk wegnemen
  • hoe je binnen een winnende strategie een winnende waardepropositie ontwikkelt
  • hoe je in een opportunity een voorsprong op de concurrentie creëert
  • welke acties er (nog) nodig zijn om tot een succesvolle deal te komen

 

Achter al deze punten leren wij je '... en WAAROM' te zetten, hierover na te denken en hierop een antwoord te vinden. Wij gaan daarbij uit van onze visie, dat doel en overtuiging cruciaal zijn voor het succes van jouw klanten en daarmee van jouw organisatie.

 

Geïnteresseerd? Neem contact met ons op.

 

Terug naar methoden.